Betaalwijzen

U kunt bij Zandbestellen uw bestelling op diverse wijzen betalen: 


1. iDEAL

2. Vooruit betalen

3. Creditcard


1. iDEAL:

idealU rekent direct af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Kies in het bestelmenu iDEAL als betaalmethode, kies uw bank en plaats daarna de bestelling. U wordt daarna doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van uw eigen bank.

» Wist u dat u met iDEAL in veel gevallen ook zonder e.dentifier / scanner / digipas kunt betalen? U kunt, zeker mobiel, vaak betalen via de app van uw bank (met behulp van uw pincode), dus ideaal als u onderweg bent of geen computer bij de hand hebt!

 

overschrijving2. Vooruit betalen

U betaalt het verschuldigde bedrag van te voren per bank. Onze rekeninggegevens: IBAN NL59RABO0115001611 t.n.v. Kranendonk B.V. Vermeld altijd Uw bestelnummer voor een correcte en snelle verwerking van Uw betaling! Bij de grote banken (ING, Rabobank, ABN AMRO, ASN Bank, Regiobank, SNS en Knab) gebeurt de overschrijving direct, echter bij andere banken of buitenlandse rekeningen kan het 1-2 werkdagen duren voordat de betaling op onze Rabobank-rekening is bijgeschreven, voor een snellere verwerking kunt u ons in dat geval een betaalbewijs toesturen.Dit dient wel een printscreen of kopie te zijn van de uitvoering van de betaling, dus niet enkel de opdracht daartoe. We behouden ons het recht voor een betaalbewijs af te keuren.

 

3. Creditcard

U kunt ook eenvoudig, maar zeer veilig betalen met uw creditcard. U kiest dan in het bestelmenu uw kaartmaatschappij, VISA, Mastercard of Maestro, en vervolgens drukt u op "Uw bestelling plaatsen" (nadat u alles compleet heeft ingevuld). U wordt dan doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van uw kaartmaatschappij, dit loopt via onze betaalprovider Ingenico Payments. U vult uw creditcardgegevens in en bevestigt de betaling. Doorgaans volgt er dan nog een tweede stap waarbij u zichzelf moet identificeren, dit is afhankelijk van uw kaartmaatschappij en uw bank hoe dit vormgegeven wordt. Dit kan een persoonlijke code zijn (deze heeft u normaliter reeds in bezit) of identificatie met PIN-code. Dit is ter preventie van fraude en voorkomt misbruik van uw kaartgegevens als klant. U kunt hierover altijd met uw bank contact opnemen, zij kunnen u hier altijd verder mee helpen. Heeft u andere vragen over of komt u er niet uit online bel of mail ons gerust! 

3d secure